Kompetencje „na czasie
Kompetencje "na czasie"
Projekt „Kompetencje „na czasie”
realizowany w ramach Programu ERASMUS+
Nr Projektu:
2020-1-PL01-KA204-082090
W okresie od 01 października 2020 roku do 30 września 2022 roku Caritas Archidiecezji Przemyskiej realizuje projekt „Kompetencje „na czasie” współfinasowany ze środków Komisji Europejskiej w ramach Programu ERASMUS+.
Celem głównym Projektu jest edukacja osób dorosłych w zakresie wzmocnienia umiejętności podstawowych i rozwoju kompetencji kluczowych osób wykluczonych społecznie.
Cele szczegółowe:
– identyfikacja potrzeb edukacyjnych osób dorosłych z grup defaworyzowanych
– aktywizacja i motywacja przedstawicieli grupy docelowej do podjęcia aktywnych działań edukacyjnych
– efektywne narzędzia podnoszące kompetencje kluczowe osób dorosłych
– promocja koncepcji uczenia się przez całe życie wśród osób dorosłych – wzmocnienie umiejętności podstawowych przedstawicieli grup defaworyzowanych
– rozwój kompetencji kluczowych osób wykluczonych jako klucz do lepszego jutra
– prezentacja przykładów skutecznie wdrożonych projektów dot. edukacji dorosłych i włączenia społecznego.
Informacje ogólne |
|
Okres realizacji projektu |
01.10.2020-30.09.2022 |
Całkowity budżet projektu |
181 060,00 EUR |
Dofinasowanie |
181 060,00 EUR |
Wkład własny |
0 |
Beneficjenci |
Beneficjentami Projektu są przedstawicieli organizacji partnerskich z Polski, Włoch, Chorwacji, Serbii oraz Ukrainy, a także osoby wykluczone społecznie z tych państw. Uczestnicy: – krótkich programów szkoleniowych – po 5 pracowników (w tym wolontariuszy) od organizacji partnerskich (przez 7 dni), – mobilności łączonych po 5 osób dorosłych w tym wykluczonych społecznie (przez 5 dni) z Polski, Chorwacji, Serbii, Włoch |
Formy wsparcia |
W rezultacie udziału w Projekcie jego uczestnicy: – zapoznają się ze sposobami identyfikacji potrzeb edukacyjnych osób dorosłych z grup defaworyzowanych – poszerzą swoją wiedzę z zakresu aktywizacji i motywacji przedstawicieli grupy docelowej do podjęcia aktywnych działań edukacyjnych – dowiedzą się o efektywnych narzędziach podnoszących kompetencje kluczowe osób dorosłych – poszerzą swoją wiedzę z zakresu promocji koncepcji uczenia się przez całe życie wśród osób dorosłych – wzmocnią umiejętności podstawowe przedstawicieli grup defaworyzowanych – rozwiną kompetencje kluczowe osób wykluczonych jako klucz do lepszego jutra – zaprezentują przykłady skutecznie wdrożonych projektów dot. edukacji dorosłych i włączenia społecznego |